niedziela, 5 stycznia 2014

Zakochamy się na nowo




"Zakochamy się na nowo" z płyty "Światełko z Betlejem"
 Muzyka - Grzegorz Kopala (Facebook)
Słowa - s. Bożena Anna Flak, nazaretanka


Aniołem nie jestem jak ci się zdawało
i wad też mam więcej niż na głowie włosόw
 nic z dawnego szaleństwa we mnie nie zostało
poza tą tęsknotą do lepszego losu
...ale

Ref.
Zakochamy się na nowo na Boże Narodzenie
gdy Miłość niebo żegna by pokochać ziemię
Na Gwiazdkę się zejdziemy pod szczęśliwą gwiazdą
i będziemy jak dawniej ja dla ciebie ty dla mnie
prezentem żywym
  
Aniołem nie jesteś jak mi się zdawało
w miejsce dawnych skrzydeł postarzałe ręce
nic z dawnego szaleństwa w tobie nie zostało
poza tym ognikiem ktόry w oczach klęczy
...ale da Bόg

Ref.

Aniołami nie jesteśmy jak się nam zdawało
nie jesteśmy...i na szczęście
długa droga długie cienie kolorowe liście
zanim człowiek człowiekowi wypięknieje
i na zawsze jak w dzień pierwszy mu rozbłyśnie
...więc dlatego

 Ref.