sobota, 1 lutego 2014

PRZYJACIEL


     Historia prawdziwa w siedmiu odsłonach, w wielu odcinkach,
                       dedykowana OLI – mojej chrzestnej cόrce
                         (Powroty dobrych fal, 2011, str. 167-187)
      
 Odsłona V, odcinek 17
Masz prawo sama wybierać…

Prawo miłości przywołał mój Przyjaciel
wierszem siostry Nulli, gdy odpowiedział
na moje skomlenie o znak. Wolność tym prawem.
Wolność tak wolna, że nie chce dla siebie
żadnej obrony i oczywistość
poddaje pod wybór.

Masz prawo sama wybierać…

Jakże mogłam zasklepić się tak?
W swoim pragnieniu miłowania mojego Przyjaciela
nie o Przyjacielu naprawdę myślałam.
Moja doskonałość, moja trafna decyzja
mnie nagliły.
Zapomniałam, że On, Bóg Wcielony
ma ludzkie serce jak moje
i czuje tym sercem jak ja.
Tylko nieskończenie żywiej i więcej.

Masz prawo sama wybierać…


              Wybieram. Po stokroć.