sobota, 28 grudnia 2013

Pomyłka





Kolęda "Pomyłka" z płyty "Światełko z Betlejem"
 Muzyka - Grzegorz Kopala (Facebook)
Słowa - s. Bożena Anna Flak, nazaretanka


Pomylił się Bόg z człowiekiem
na sianku w Betlejemie
pomyliła miłość z chłodem
Stworzyciel ze stworzeniem

Ref.
Byłem głodny
byłem chory
siedziałem w więzieniu
bądź szczęśliwy ktόryś mylił
imię brata z mym imieniem
Żebrakiem byłem
bez dachu nad  głową
tyś mnie zabrał do domu
bądź szczęśliwy ktόryś Bogu
w bliźnim swym pomό

Pomylił się Bόg z człowiekiem
i zawsze się już myli
spragnionemu kubek trzyma
sam spragniony w tej chwili

Ref.
Byłem głodny
byłem chory
siedziałem w więzieniu
bądź szczęśliwy ktόryś mylił
imię brata z mym imieniem
Żebrakiem byłem
bez dachu nad  głową
tyś mnie zabrał do domu
bądź szczęśliwy ktόryś Bogu
w bliźnim swym pomό

Pomylił się Bόg z człowiekiem
by człowiek mylił z Bogiem
ludzi do ktόrych posłany
bez sądzenia i trwogi

Ref.
Byłem głodny
byłem chory
siedziałem w więzieniu
bądź szczęśliwy ktόryś mylił
imię brata z mym imieniem
Żebrakiem byłem
bez dachu nad  głową
tyś mnie zabrał do domu
bądź szczęśliwy ktόryś Bogu
w bliźnim swym pomό